Maatwerk onder FileMaker Pro

FMP14Wij hebben diverse modules onder Filemaker Pro ontwikkeld die snel te combineren zijn tot een complete applicatie, geschikt voor meerdere gebruikers en meerdere apparaten.

Omdat de softwareontwikkeling onder Filemaker Pro snel gaat zijn de kosten laag. U ontvangt een maatwerkapplicatie voor de prijs van een standaardpakket. Vanwege het maatwerkaspect is koppeling aan of gegevensuitwisseling met bestaande programmatuur of platformen geen probleem. Zo zijn er onder andere koppelingen met Lotus Notes en WordPress beschikbaar.

Onderstaande modules zijn beschikbaar:

 

Klik hier om meer te weten te komen over Filemaker Pro.

Klik hier om naar de website van Filemaker te gaan.

Relatiebeheer (CRM)

Beheer relaties zoals klanten, leveranciers, prospects, contractpartijen en privépersonen op intuïtieve wijze.

Uitgebreide registratie van basisgegevens waaronder meerdere adressen, telefoonnummers en e-mailadressen per contactpersoon.

Detailinformatie van contactpersonen waaronder socialmedia zoals twitter, facebook en linkedin.

Sleep bestanden en e-mails eenvoudig naar elke relatie. Allerlei ter zake doende informatie, zoals contracten, vergunningen, polissen, tekeningen, foto’s e.d. kan zo per relatie worden bewaard.

Sterke koppeling met internet voor het plannen van routes en voor het met een muisklik opzoeken van postcodes, telefoonnummers en KvK gegevens e.d.

Per relatie kunnen notities met acties, tijdbewaking en prioriteiten worden ingevoerd.

Contractbewaking

Met deze module kunnen alle documenten met een beperkte geldigheid worden beheerd. Denk daarbij aan vergunningen, keuringen, certificaten, polissen, ontheffingen e.d.

Verwerkt alle afspraken rond de continuïteit van de benodigde documenten.

Houdt rekening met afhankelijkheidsrelaties tussen documenten.

Diverse overzichten met planningsinformatie en notities met acties om de documenten te kunnen vernieuwen of verlengen.

Materieelbeheer

Met deze module kan al het materieel van een organisatie worden beheerd. Van voertuigen tot hijskranen, van graafmachines tot gereedschap, brandblussers en meetapparatuur, alles kan in dit systeem worden ondergebracht.

Alle bijbehorende documenten zoals handleidingen, keuringsrapporten, foto’s en zelfs instructievideo’s kunnen per onderdeel worden opgeslagen.

Houdt periodieke onderhoudsbeurten, keuringen, schades en gebruik bij.

Levert diverse overzichten waaronder de onderhoudshistorie.

Notities met acties en tijdbewaking zorgen voor een continue inzetbaarheid.

Artikelbeheer

Gedetailleerde registratie van producten met voorraadbewaking, in- en verkoopprijzen, verpakkingseenheden en locaties.

Levert uitgebreide artikeloverzichten met statistiek en toont prijshistorie.

Mogelijkheid voor artikelomschrijvingen in een andere taal.

Kan dienen als basisbestand voor een webwinkel.

Koppeling met de orderverwerkingsmodule geeft een complete orderflow inclusief afhandeling van bestellingen.

Orderverwerking

Gekoppeld aan de relatiebeheer- en artikelmodule levert deze module complete orderverwerking.

Kent offertes, orders, bestellingen, pakbonnen en facturen. Beschikt tevens over dagstaten en servicebonnen voor urengerelateerde werkzaamheden.

Deellevering en deelfacturering is mogelijk evenals verzamelfacturen.

Gemakkelijke import van opdrachtbevestigingen van leveranciers in het besteldocument.

Verzamelt automatisch bij elkaar horende projectwerkzaamheden ten behoeve van de facturering.

Levert uitgebreide overzichten waaronder omzetgegevens en openstaande postenlijsten.

Eventorganisatie

Beheer eenvoudig en effectief alle informatiestromen rond een event zoals planning, aankondiging, uitnodiging, herinnering, badge-tekst en bedankje.

Een event kan opgebouwd zijn uit meerdere deelgebeurtenissen, bijvoorbeeld podiumopbouw, elk met een eigen agenda.

De verantwoordelijke coördinatoren van een (deel)event zijn direct zichtbaar en dus snel te benaderen.

Meerdere uitnodigingsformaten mogelijk zoals mail-tekst, PDF, brief e.d.

E-maillijstbeheer met mogelijkheid voor herinneringsmail voor reeds uitgenodigde maar nog niet bevestigde relaties.

Uitgebreide locatieomschrijving met routekaart.

Ingave van benodigde onderdelen en hulpmiddelen zoals bijvoorbeeld een beamer en geluidsinstallatie.

Allerlei bijbehorende documenten zoals contracten, tekeningen en facturen kunnen per event worden opgeslagen.

Bestaande events kunnen worden gebruikt als template voor nieuwe events.